Neem ook een kijkje in onze andere webshops

Bezorgen en afhalen bij webwinkels van Webcompanies:

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heeft u het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Ook heeft u de mogelijkheid om zelf een bezorgdag en tijdvak te kiezen.

2. Welk pakketbedrijf bezorgt mijn bestelling?
Alle bestellingen worden door PostNL bezorgd. 

Klik hier voor meer informatie over PostNL.

3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heeft u het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Dit geldt alleen als u niet zelf een bezorgdag heeft gekozen.

4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij uw naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar uw pakketje zich bevind.

5. Wat gebeurt er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Uw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht uw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies u kosteloos het pakket opnieuw toesturen.

6. Kan ik het pakket bij Webcompanies afhalen?
Wilt u uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies? Dan kunt u dat tijdens het bestelproces aangeven. U bespaart hiermee verzendkosten.
U ontvangt een e-mail zodra het pakket voor u klaar ligt. 

7. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Ja, dat is binnen Nederland mogelijk! PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! U kunt tijdens het bestelproces aangeven dat u het pakket bij een PostNL postkantoor bij u in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor u klaar ligt bij het postkantoor ontvangt u een sms of email. U kunt uw voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van uw bestelling. U heeft twee weken de tijd om het pakket op te halen. Als u binnen deze twee weken het pakket niet ophaald dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen een half jaar dan wordt uw bestelling vernietigd. 

Let op: Neem voor het ophalen van uw bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

Zoek hier een PostNL postkantoor bij jou in de buurt.