Neem ook een kijkje in onze andere webshops

Retourneren en ruilen bij Webwinkels van Webcompanies

1. Mag ik een artikel retour sturen?
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?


1. Mag ik een artikel retour sturen?
Op uw bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze periode mag  het u het artikel bekijken of beoordelen. Bent u niet tevreden over het artikel? Dan kunt u het retourneren. Dit geldt ook voor actie artikelen of artikelen uit de opruiming.

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als u een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dient u dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@yourmailbox.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, uw ordernummer en uw bankgegevens.

Nadat u de retourzending hebt aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kunt u het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Bij retournering van een bestelling wordt het gehele aankoopbedrag aan u terugbetaald.

Voor elke retourzending geldt: u kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- indien mogelijk, vragen we u om het artikel in de originele verpakking terug te sturen.
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend uw factuur of een kopie hiervan mee in het retourpakket.

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Het retouradres is:
Your Mailbox
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

3. Mag ik het artikel ook terugbrengen naar de afhaalbalie van Webcompanies?
Jazeker! Voordeel hiervan is dat het u retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht naar de afhaalbalie van Webcompanies. Meld wel even van te voren dat u een artikel wilt terugbrengen of ruilen.

De afhaalbalie van Webcompanies is elke werkdag geopend van 11:00 tot 17:00 uur.

Het adres is:
Webcompanies Store
Stuijvenburchstraat 143
6961 CV Eerbeek

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra uw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven er naar om het bedrag binnen 7 dagen, doch uiterlijk binnen 10 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten.

5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?

Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het product moet ongeschonden zijn. Wilt u een artikel ruilen? Dan dient u vooraf via email kenbaar te maken dat u een artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, uw ordernummer en tegen welk artikel u dit wilt ruilen. U ontvangt van ons een emailbevestiging van uw retouraanmelding.

Nadat u de retourzending hebt aangemeld ontvangt u van ons een e-mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Dit retourlabel kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vervolgens kunt u het pakket gratis afgeven bij een PostNL punt. De kosten voor de retourzending worden verrekend op de creditnota. Wij verrekenen € 5,95 retourkosten voor klanten uit Nederland. Klanten uit België en Duitsland betalen € 11,95.

Voor elke retournering of ruiling geldt: U kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij u het product in originele verpakking terug te zenden
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadien
- Zend uw factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket

Webcompanies is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.

Het retouradres is:
Your Mailbox
Afdeling retouren
Kerkpad 15
6961 GK Eerbeek

Na ontvangst van het geretourneerde product ontvangt u hiervan een creditfactuur en boeken wij een nieuwe order voor u in waarvan u een orderbevestiging per e-mail ontvangt. U kunt het bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. (wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat u een bedrag gaat overmaken) Het bedrag van de creditfactuur kunt u uiterlijk binnen 10 werkdagen op het door u opgegeven bankrekeningnummer verwachten.