Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Retourneren en ruilen bij webwinkels van Webcompanies
Stuur ons dan een e-mail waarin u kenbaar maakt dat u uw pakket wilt retourneren. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en uw ordernummer. Nadat u de retourzendig heeft aangemeld ontvangt u van ons een bevestigingsmail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Het retourlabel gebruikt u alleen als u van optie 2 gebruik maakt.
U kunt u het product op 3 manieren retourneren
1) Afgeven bij ons hoofdkantoor in Zutphen (Gratis)
Het adres is:
Yourmailbox.nl
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
Wij zijn op werkdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur.
2) U maakt gebruik van ons retourlabel.
Dit is meestal de voordeligste, veiligste en gemakkelijkste optie. Uw pakket is namelijk gedurende transport door ons verzekerd tegen zoekraken en schade. U plakt ons retourlabel (welke u per email ontvangt) op het pakket en geeft vervolgens het pakket bij een Postnl locatie bij u in de buurt af. De kosten van het retourlabel wordt verrekend op uw creditnota.
3) Zelf uw artikel via Postnl/DHL/DPD retourneren.
De kosten hiervan zijn variabel en betaalt u direct aan het desbetreffende verzendbedrijf. Als u bij het verzendbedrijf niet hebt gekozen voor verzekerd vervoer bent u zelf aansprakelijk voor eventuele schade of vermissing van uw pakket. Kiest u voor deze optie? Dan maakt u zelf een adreslabel en plakt u deze op het pakket.
Het retouradres is:
Yourmailbox.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
De retourkosten bij gebruik van ons retourlabel zijn als volgt:
Pakket Nederland verzekerd 0-10 kg: € 9,95
Pakket Nederland verzekerd 10-30 kg: € 14,95
Pakket Nederland verzekerd met 1 zijde van 90cm of langer: € 14,95
Pakket verzekerd met een waarde van € 75,- of meer € 14,95
Pakket Duitsland en België: € 19,95
Als uw pakket vermist raakt of beschadigd raakt tijdens het retourproces. Krijgt u gewoon uw aankoopbedrag uitgekeerd.
Let op: de volgende brievenbussen dienen op eigen initatief en kosten geretourneerd te worden. (u kunt kiezen voor optie 1 of 3) Heeft u de brievenbus op pallet ontvangen? Dan moet deze ook op pallet geretourneerd worden.
- Pakketbrievenbus Heavy
- Alle cortenstalen brievenbus
- Alle hardstenen brievenbussen
- Alle b-keus brievenbuszuilen
- Lasko, Lixar, Luxus, Maxim, Vanra, Lochem, Oirschot
- Brievenbussysteem
Voor elke retournering geldt: U kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Heeft u de brievenbus op pallet ontvangen? Dan moet deze ook op pallet geretourneerd worden.
- Het product dient in originele verpakking en met originele bescherming retour gezonden worden. De doos dient niet bestickerd of beschreven te zijn.
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend uw factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket
Na ontvangst van de door u geretourneerde artikelen zullen wij deze beoordelen. Na positieve beoordeling ontvangt u binnen 10 dagen een creditnota en storten wij het aankoopbedrag terug op uw bankrekeningnummer.
------------------------------------------------
Retourinformatie (zakelijke aankopen)
Wettelijk gezien vervalt het retourrecht voor zakelijke aankopen. Bij Brievenbuswebshop.nl willen wij uit coulance toch retourrecht aanbieden aan onze zakelijke klanten. Hieronder leest u de voorwaarden:
Een ongebruikt artikel mag binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd worden. U dient vooraf via e-mail kenbaar te maken dat u een artikel wil retourneren. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en uw ordernummer. Nadat u de retourzendig heeft aangemeld ontvangt u van ons een mail met de retourvoorwaarden en een retourlabel. Het retourlabel gebruikt u alleen als u van optie 3 gebruik maakt.
U Kunt nu het product op 3 manieren retourneren:
1) Afgeven bij ons hoofdkantoor in Zutphen (Gratis)
Het adres is:
Yourmailbox.nl
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
Wij zijn op werkdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur.
2) U maakt gebruik van ons retourlabel.
Dit is meestal de voordeligste, veiligste en gemakkelijkste optie. Uw pakket is namelijk gedurende transport door ons verzekerd tegen zoekraken. U plakt ons retourlabel op het pakket en geeft vervolgens het pakket bij een Postnl locatie bij u in de buurt af. De kosten van het retourlabel wordt verrekend op uw creditnota.
3) Zelf uw artikel via Postnl/DHL/DPD retourneren.
De kosten hiervan zijn variabel en betaalt u direct aan het desbetreffende verzendbedrijf. Als u bij het verzendbedrijf niet hebt gekozen voor verzekerd vervoer bent u zelf aansprakelijk voor eventuele schade of vermissing van uw pakket. Kiest u voor deze optie? Dan maakt zelf een adreslabel en plakt u deze op het pakket.
Het retouradres is:
Yourmailbox.nl
Afdeling retouren
Brinkhorst 25
7207 BK Zutphen
De retourkosten bij gebruik van ons retourlabel zijn als volgt:
Pakket Nederland verzekerd 0-10kg € 9,95 incl. btw
Pakket Nederland verzekerd 10-30kg € 14,95 incl. btw
Pakket Nederland verzekerd met 1 zijde langer dan 90cm € 14,95 incl. btw
Pakket Nederland verzekerd bij producten met een waarde van € 75,- of meer € 14,95 incl. btw
Pakket Duitsland/België verzekerd: € 19,95 incl. btw
Als uw pakket vermist raakt of beschadigd raakt tijdens het retourproces. Krijgt u gewoon uw aankoopbedrag uitgekeerd.
Voor bestellingen die wij in twee pakketten naar u hebben verzonden, dienen de retourkosten voor twee pakketlabels betaald te worden.
Let op: de volgende brievenbussen zijn uitgesloten van retourrecht
- Alle cortenstalen brievenbus
- Alle hardstenen brievenbussen
- Lasko, Lixar, Luxus, Maxim, Vanra, Lochem, Oirschot
- Bobi cargo, Bobi duo, Bobi trio
- Alle brievenbussystemen voor appartementen
Voor elke retournering geldt: U kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin u ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Heeft u de brievenbus op pallet ontvangen? Dan moet deze ook op pallet geretourneerd worden.
- Het product dient in originele verpakking en met originele bescherming retour gezonden worden. De doos dient niet bestickerd of beschreven te zijn.
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend uw factuur of een kopie hiervan mee met het retourpakket
Na ontvangst van de door u geretourneerde artikelen zullen wij deze beoordelen. Na positieve beoordeling ontvangt u binnen 10 dagen een creditnota en storten wij het aankoopbedrag terug.
B-keus artikelen mogen niet geruild of geretourneerd worden.
Let op: als u een bestelling wilt retourneren welke is betaald met een Webshopgiftcard krijgt u een shoptegoed om te besteden. U krijgt daarom niet uw geld teruggestort maar ontvangt een code van ons waar u een nieuwe bestelling mee kunt plaatsen.